Shop

Bila Tarzan Masuk Kelas

(1 customer review)

RM25.00

Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang!
“Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera.

24 in stock

Categories: ,
Description

Walaupun masa kecil aku kawan dengan monyet, dah besar aku berjaya juga jadi orang!

“Aku dulu orang susah. Susah sangat. Tinggal pun dalam hutan tak ada elektrik, tak ada air paip. Kawan-kawan tak ada sangat, jadi aku berkawan dengan binatang. Ada lembu, ada kera. Main pun sendiri-sendiri je. Kadang-kadang main dengan Ayah Chik. Tu pun selalu gaduh. Jadi aku main dengan lembu dan kera je. Panjat pokok. Berlari sana sini dalam kebun getah Tokki.

Kami tak ada kereta. Nak ke mana-mana, jalan kaki, naik basikal tua Tokki atau naik perahu. Tapi paling penting, walaupun keadaan hidup aku macam tu, aku tak lupa untuk ke sekolah!

Aduhai… apabila dipandang kesukaran itu setelah ia berlalu, semuanya dirasakan seronok. Adventurous! Challenging!“

Additional Information
Weight 0.20 kg
Reviews (1)

1 review for Bila Tarzan Masuk Kelas

There are no reviews yet.

Be the first to review “Bila Tarzan Masuk Kelas”

Your email address will not be published. Required fields are marked *