Shop

Masuk Syurga Laju-laju

RM20.00

Tunjuk Ajarku, Sifu…
Fenomena orang nak jadi artis semakin menjadi jadi. Jika kita sikap orag yang masuk pertadingan menyanyi ni, macam macam ragam. Berbekalkan bakat yang tak seberapa pun ada juga yang nak masuk bintang. Berusaha sehabis boleh…

18 in stock

Category:
Description

Tunjuk Ajarku, Sifu…
Fenomena orang nak jadi artis semakin menjadi jadi. Jika kita sikap orag yang masuk pertadingan menyanyi ni, macam macam ragam. Berbekalkan bakat yang tak seberapa pun ada juga yang nak masuk bintang. Berusaha sehabis boleh…

TOLONG PAS!
Tolong PAS ya, tolong PAS… Makin jelas suara ahmad hamda dan tidak salah lagi apa yang adnan dengar.
`Haji Mad ni dah melampau… Aku tak boleh diamka diri ni, surau digunakan untuk tujuan politik! mana boleh! Aku kena terjah jugak, Kata hati adnan berselang selang dengan suara ahmad damha…

AL-QURAN BERCAHAYA?
Mak Jemah: Aku nampak anak aku tengah baca Quran dalam gelap kau! Sebab quran ang anak aku baca tu bercahaya!
Timah Hamid: Haa? Jemah!! Anak kau soleh, Jemah!…

Senja Dulu da kini
Waktu senja dulu, emak menjerit panggil anaknya “sudinnn… balikkk! Nak maghribbb!
Waktu senja kini, anak menjerit panggil emaknya, Emakkk… cepattt Drama nak starttt!”

Reviews (0)

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Masuk Syurga Laju-laju”

Your email address will not be published. Required fields are marked *