Shopping Cart
UPDATE IMAN LAJU-LAJU
UPDATE IMAN LAJU-LAJU
1/ 1

Update Iman Laju-Laju

Jahanam Niat Mulia
RM20.00 MYR
RM0.00 MYR
Quantity
Only 1 left
Volume Pricing
Quantity
Price
1+
RM20.00 MYR each
Worldwide shipping available
Secure payments
Trusted packing

Tajuk : Update Iman Laju-Laju

Penulis : Ahmad Damha

Penerbit : Must Read Sdn. Bhd.

ISBN : 9789670716985

Halaman : 128 muka surat

Berat : 300 gram

 

Sinopsis:

Jahanam Niat Mulia

Timah Hamit cuti hari tu. Dia duduk saja-saja kat rumah.Badannya tak sihat, nak pergi kerja pun liat. Dah sangap tengok TV dari pagi, nak tidur pulak awal lagi, dia pun pasang laptop, nak melayari Internet katanya. Dia buka blog-blog orang, dah bosan baca gosip-gosip artis dan sebagainya, dia pun buka youtube pulak. Nak try dengar ceramah-ceramah agama niat asalnya. Kot- kot ada ilmu boleh dapat sebelum mengantuk matanya. Nak eja “ceramah”, dia pun taip c….baca seterusnya 119

—————————————————————————————————————————————–

Unta from Australia

Mus: Alhamdulillah ustaz, saya dah pun sempurnakan ibadah korban saya tahun ni.

ustaz: Alhamdulillah, bagus. Enta Korban lembu ke kambing?

Mus: Unta, ustaz. Kebetulan ada kenalan saya jual unta. Tapi itulah, ada usykil sikit…..baca seterusnya 25

—————————————————————————————————————————————–

Buang Kotoran Degil

Ahmad Damha: Dari tadi saya tengok awak termenung kat situ. Apa yang awak tengok dalam mesin basuh tu, Mah? Nanti dah siap basuh, mesin tu berbunyi, Mah. Tak payahlah awak tunggu.

Timah Hamit: Bukanlah, abang. Bila lama-lama Mah tengok baju-baju dalam mesin ni, Mah terfikir. Macam nilah gamaknya orang islam dalam neraka nanti…….baca seterusnya 36

—————————————————————————————————————————————–

Sayang Mucuk Laju-laju

Awie taip SMS:

“Tayangg masih marah kt B? Dh sminggu Tayang majok ngan B. B tau B salah. sorry Tayanggg…B separuh mati windukan Tayangg..B sayang Tayangg sgt2.”

Dah siap taip, Awie send SMS to “Mucuk”. ‘Mudah- mudahan dia maafkan aku.’ Selang seminit, Awie dapat SMS daripada Mus……baca seterusnya 109