now is modern browser
Shopping Cart
MEH DOK KEJAP
MEH DOK KEJAP
MEH DOK KEJAP
MEH DOK KEJAP
MEH DOK KEJAP
MEH DOK KEJAP
1/ 2

Meh Dok Kejap

Meh dok kejap! Tak lama
RM18.00 MYR
RM0.00 MYR
Quantity
Only 699 left
Volume Pricing
Quantity
Price
1+
RM18.00 MYR each
Worldwide shipping available
Secure payments
Trusted packing

Tajuk : Meh Dok Kejap

Penulis : Amiera Ibrahim

Penerbit : Must Read Sdn. Bhd.

ISBN : 9789670716534

Halaman : 161 muka surat

Berat : 300 gram

 

Sinopsis:

Meh dok kejap!

Tak lama.

Kejap je.

Cuba tengok ni.

 

"Kenapa perlu pakai tudung? Tak up to date langsung!"

"Ish, kena solat pulak, orang barat relaks je.  Seminggu sekali je.  Kenapa kita disusahkan macam ni?"

"Ish, menyamoah betul.  Nak couple pun tak boleh.  Orang putih, orang korea tu relaks je."

 

Astaghfirullah.

Ini antara tanda yang jiwa kita dah lelah.  Meh dok kejap, kita refresh semula diri kita dengan coretan-coretan santai dalam naskhah ini.  Ada kisah nyata, ada kisah sirah, ada kisah dialog manusia dan iblis, dan kisah suami isteri yang sweet-sweet belaka.  Yang pastinya, semuanya untuk diambil pengajaran, dijadikan panduan, dan diserap sebagai pedoman, buat bekalan dalam hidup kita seharian.